Vývoj leteckých motorů a konverze automobilových

Co si neuděláte sami to nemáte, zapomeňte na to že si koupíte cenově dostupný a zároveň výkonný motor. Ten si musíte vyrobit sami! Často se výrobci různých motorů předhánějí ve výkonu, jenže ten s narůstající teplotou a výškou hrubě vadne. Tak např rotax 912S (výrobcem udávaný výkon 100HP) má při 25stupních celsia a nadmořské výšce kolem 700 metrů již o dobrou pětinu nižší výkon. Rotax 914turbo bez intercooleru je lenoch, který zvadne hned jak se přetlakový, přehřátý vzduch z turba dostane do sání - zruba za několik desítek sekund. Nepředkládám podrobný návod a know how, nýbrž chci ukázat, že i právě Vy, máte stejnou možnost upravit (konvertovat) jakýkoliv dostupný motor. Konvertuji v čechách nejdostupnější a zároveň nejlehčí motor Škoda 1,2 TSI, který je upraven na 144HP a něco kolem 200Nm.

Vývoj motoru je zdokumentován formou článků, které vycházejí na leteckém portálu "aeroweb.cz". Odkaz na články: ZDE




Máte zájem o více informací?

Více informací formulář
nebo telefonicky na čísle:

+420 603 107 704