Ceny všech služeb: platný od 1.3.2023
Základní výcvik pilota ULL:
Účtujeme jen letové hodiny1.V letové hodině je zahrnut instruktor, palivo, letoun, předletová příprava a poletový rozbor. Zatímco jinde najdete ceny bez DPH a za motorovou hodinu2, my uvádíme konečné ceny v Kč vč. DPH. Pokud se chcete dozvědět jak se účtuje jinde, v motorových nebo hoobs hodinách, které jsou pro Vás mnohem dražší se dozvíte v tomto odkazu.
O základním výcviku si rovněž můžete přečíst knihu. "Pilotní Výcvik" kde se dozvíte vše potřebné a jak je možné ušetřit.
Pro plátce možnost uplatnění DPH.
Forma úhrady | Tecnam P2002 Sierra 100Hp za letu stavitelná vrtule,GPS padákový záchranný systém k dispozici dvě Sierry | Yetti J-03 STOL bush 120Hp, GPS padákový záchranný systém |
Platba předem 20 hod. + teorie | 2300,- / hod. | 2000,- / hod. |
Platba 2 x 10 hod3 | 2400,- / hod. | 2100,- / hod. |
Platba po každé odlétané hodině | 2500,- / hod. | 2200,- / hod. |
Teorie a přist. poplatky LKJI | 8500,- |
Vybavení: stavitelná vrtule za letu, záchranný padákový systém, EFIS G5, EFIS D-10, GPS, odpovídač,1. sluchátka, maximálně 2 vzlety a přistání v jedné hodině, každý další vzlet plus 100kč. Zapůjčení dalších sluchátek 100,- Kč. Druhá osoba na palubě plus 150,- Kč. Přistávací poplatky mimo LKJI platí pilot.
Pokročilý výcvik pilotů: 3500,- Kč za letovou hodinu. Z mnoha důvodů nelze a je přímo zakázáno odpovědnými úřady LAA, MD, UCL cvičit piloty v základním výcviku pokročilejším technikám pilotáže a pokročilejším dovednostem z důvodu dodržení výcvikové osnovy, předpisů a metodiky výcviku. Výcvik dalších dovedností nad rámec základního výcviku se pak projeví v bravurních nouzových přistáních a schopnostech vytěžit z letounu i sebe maximum možného. Přeškolení na typ je dle základního sazebníku z první tabulky - platba po každé odlétané hodině. Přistávací poplatky mimo LKJI platí pilot. Na LKJI paušálně 500 za kurz, nebo 50 za vzlet.
Bush pilot training: 4000,- Kč za letovou hodinu. Není produktem Letecké Školy Vysočina s.r.o., je soukromou iniciativou Filipa Zejdy. dle jeho dosavadních znalostí a nabytých dovedností. Bush pilot training je vhodný nejen pro uživatele a majitele letounů STOL a Superstol, ale také pilotů, kteří chtějí umět přistávat a vzlétat v přírodě s ostruhovým letadlem s vysokým výkonem. Výcvik na čtyřech různých soukromých "jakýchkoliv dalších plochách" mimo letiště. Přeškolení na typ je dle základního sazebníku z první tabulky - platba po každé odlétané hodině. Přistávací poplatky zdarma!
Létání za spoluúčast na nákladech za let s jednou osobou, předchozí proškolení, následně pak let 1, nebo 1/2 hodiny. Výběr letadla závisí na okolnostech počasí a letu. Lety pro veřejnost se konají za účelem propagace malého létání, a náboru pilotů do výcviku. Nejedná se o klasické "vyhlídkové lety" pro tři, nebo více osob. Vyjímečně z provozních důvodů lze letět i s dětmi po předchozím odsouhlasení zákonných zástupců, kdy let může být kratší, avšak minimálně na 15 min za 700Kč za předpokladu, alespoň dvou letů bezprostředně za sebou. V ceně jeden vzlet a přistání.
V roce 2014 jsme se umístili na skvělém druhém místě v anketě "Letecká škola roku" ve kategorii škol věnujících se výcviku pilotů ultralehkých letadel.