Pilotní výcvik -Seriál článků o základním pilotním a následném pokračovacím výcviku z netradičního úhlu pohledu studenta, instruktora i provozovatele letadla a majitele letecké školy najdete v Blogu.

1. Letecké školy typově rozdělené a co  Vás v nich čeká. Začnete raději s ULL nebo GA? Jak vybrat pro Vaše potřeby tu nejlepší školu a typ výcviku.

2. Letečtí instruktoři a co od nich můžete očekávat. Na které instruktory si dát pozor a co Vás jiní naučí, nebo ne.

3. Intenzita pilotního výcviku a pohoda na palubě. Je velmi důležité a často opomíjené téma mající vliv na efektivitu.

4.Letadla v letecké škole a která jsou nejlepší a nejméně vhodná k výcviku. S některými letadly se mnoho nenaučíte. Jiná Vás svléknou do trenek...

5. Jak zvýšit efektivitu pilotního výcviku a zaplatit za pilotní výcvik co nejméně!

6. Nenechte se ošidit. Účtování letových, tacho a hoobs hodin a rozdíly  mezi nimi až 60procent, aniž by jste  zaplacené  minuty skutečně odlétali. Aneb velký bussines pro školu a zoufalství neznaleho studenta.

7. Bezpečnostní přistání I. a rozdíly mezi nimi a různící se názory inspektorů.

8. Bezpečnostní přistání II. příklady a příběhy jak přistávat na plném vzletovém výkonu motoru a proč a kdy.

9. Nouzové přistání I. ideální postupy, maximální efektivita, zamrznutí pilota, přistání na vodu, do budov. 

10. Nouzové přistání II. rozpočty, skluzy esíčka střihy větru, setrvačnost, uspěchané přistání. 

Všechny články jsou k nalezení na mém Blogu. Některé popsané postupy nejsou vhodné pro začínající a průměrné piloty. Sami bez vedení zkušeným instruktorem, které tyto techniky denně cvičí nezkoušejte.Mohou být velmi efektivní ale také i nebezpečné.

Lze je však naučit v letecké škole  v pokračovacím výcviku. Další, nejvyšší level je bush pilotní výcvik,  s mnou osobně navrženou osnovou, tento typ pokračovacího výcviku je  mimo leteckou školu a mimo základní výcvik, kde tyto techniky nemohou být  vyučovány.

Těším se na Vaše zpětné reakce, nejsem všeználek a ne vše je perfektně popsáno a ne vše je úplné i proto si budu cenit Vašich připomínek, abych mohl články přivést k větší dokonalosti.

Těším se na Vaši vůli si dané techniky v praxi vyzkoušet a zlepšit si pilotní dovednosti. Většinu pilotních technik a dovednosti a vliv prostředí jsem popsal v článcích. Kdo se chce  skutečně zdokonalit, články si nejprve přečte a příjde si poznatky vyzkoušet pod vedením instruktora který tyto techniky denně cvičí. Těším se na Vás Filip. Zejda

FLYING SCHOOL OF THE YEAR 2014


​​

PARTNERS

AEROWEB 
Letecký informační server... více

AIRPAL
Stol Zenail letouny... 
více

LINKS

Preise für Schulung, Miete 2020
Pdf soubor ke stažení zde...

Wetterprognose
Odkaz na novinky...

PREFLIGHT ON-LINE
Odkaz zde...


Kontakt:

+420 603 107 704
filip.zejda@seznam.cz
Zbilidy 101, PSČ 588 05

Kontaktinformationen...