Pilotní výcvik -Seriál článků o základním pilotním a následném pokračovacím výcviku z netradičního úhlu pohledu studenta, instruktora i provozovatele letadla a majitele letecké školy najdete v Blogu.

1. Letecké školy typově rozdělené a co  Vás v nich čeká. Začnete raději s ULL nebo GA? Jak vybrat pro Vaše potřeby tu nejlepší školu a typ výcviku.

2. Letečtí instruktoři a co od nich můžete očekávat. Na které instruktory si dát pozor a co Vás jiní naučí, nebo ne.

3. Intenzita pilotního výcviku a pohoda na palubě. Je velmi důležité a často opomíjené téma mající vliv na efektivitu.

4.Letadla v letecké škole a která jsou nejlepší a nejméně vhodná k výcviku. S některými letadly se mnoho nenaučíte. Jiná Vás svléknou do trenek...

5. Jak zvýšit efektivitu pilotního výcviku a zaplatit za pilotní výcvik co nejméně!

6. Nenechte se ošidit. Účtování letových, tacho a hoobs hodin a rozdíly  mezi nimi až 60procent, aniž by jste  zaplacené  minuty skutečně odlétali. Aneb velký bussines pro školu a zoufalství neznaleho studenta.

7. Bezpečnostní přistání I. a rozdíly mezi nimi a různící se názory inspektorů.

8. Bezpečnostní přistání II. příklady a příběhy jak přistávat na plném vzletovém výkonu motoru a proč a kdy.

9. Nouzové přistání I. ideální postupy, maximální efektivita, zamrznutí pilota, přistání na vodu, do budov. 

10. Nouzové přistání II. rozpočty, skluzy esíčka střihy větru, setrvačnost, uspěchané přistání. 

Všechny články jsou k nalezení na mém Blogu. Některé popsané postupy nejsou vhodné pro začínající a průměrné piloty. Sami bez vedení zkušeným instruktorem, které tyto techniky denně cvičí nezkoušejte.Mohou být velmi efektivní ale také i nebezpečné.

Lze je však naučit v letecké škole  v pokračovacím výcviku. Další, nejvyšší level je bush pilotní výcvik,  s mnou osobně navrženou osnovou, tento typ pokračovacího výcviku je  mimo leteckou školu a mimo základní výcvik, kde tyto techniky nemohou být  vyučovány.

Těším se na Vaše zpětné reakce, nejsem všeználek a ne vše je perfektně popsáno a ne vše je úplné i proto si budu cenit Vašich připomínek, abych mohl články přivést k větší dokonalosti.

Těším se na Vaši vůli si dané techniky v praxi vyzkoušet a zlepšit si pilotní dovednosti. Většinu pilotních technik a dovednosti a vliv prostředí jsem popsal v článcích. Kdo se chce  skutečně zdokonalit, články si nejprve přečte a příjde si poznatky vyzkoušet pod vedením instruktora který tyto techniky denně cvičí. Těším se na Vás Filip. Zejda

École de pilotage de l'année 2014

​​

PARTNERS

AEROWEB 
Letecký informační server... více

AIRPAL
Stol Zenail letouny... 
více

LINKS

tarifs pour la formation des pilotes et la location d'avions. 2020
Pdf soubor ke stažení zde...

Prévisions météorologiques pour nous.

Odkaz na novinky...

préparation avant le vol.
Odkaz zde...

contact rapide

-----------​

+420 603 107 704
filip.zejda@seznam.cz
Zbilidy 101, PSČ 588 05

Write us...