CENÍK SLUŽEB

Ceny všech služeb: platný od 1.1.2024


Základní výcvik pilota ULL do 600kg MTOW:

Účtujeme jen letové hodiny1.V letové hodině je zahrnut instruktor, palivo, letoun, předletová příprava a poletový rozbor je proveden před a po letové hodině - nejsou účtovány. Zatímco jinde najdete ceny bez DPH a za motorovou hodinu2, my uvádíme konečné ceny v Kč vč. DPH. Pokud se chcete dozvědět jak se účtuje jinde,  v motorových nebo hoobs hodinách, které jsou pro Vás mnohem dražší se dozvíte  v tomto odkazu.

O základním výcviku si rovněž můžete přečíst knihu. "Pilotní Výcvik" kde se dozvíte vše potřebné a jak je možné ušetřit.

Pro plátce možnost uplatnění DPH.

Forma úhrady

2x Tecnam P2002 Sierra 100Hp

za letu stavitelná vrtule,GPS  1x padákový záchranný systém

ROTAX 912ULS, EFIS,  dolet 950km při 180km/h.


DREAMTRAINER FZ, STOL

144 HP

za letu stavitelná vrtule 2060mm, cestovní rychlost 195-220Km/h,  šířka kabiny 1300mm,  možnost za letu otevřít kabinu pro focení. Nádrže 120l. EFIS, dolet 1200km při 200km/h.


Platba předem 20 hod. + teorie2450,- / hod.
2550,- / hod.
Platba 2 x 10 hod32550,- / hod.
2650,- / hod.
Platba po každé odlétané hodině2650,- / hod.
2750,- / hod.
Teorie a  přistávací poplatky LKJI
9900,-

    

Nejlevnější ceny letů pro širokou veřejnost !
(2 400,- / 60 minut letu,  1 220,- / 30 minut letu)

Létání  za spoluúčast na nákladech za let s jednou osobou, předchozí  důkladné proškolení, následně pak let celých 60 minut , nebo 1/2 hodiny. Výběr letadla závisí na okolnostech počasí a letu. Lety pro veřejnost se konají za účelem propagace malého létání,  a náboru pilotů do výcviku. Nejedná se o klasické  předražené "vyhlídkové lety" pro tři, nebo více osob. Lze  letět i s dětmi po předchozím odsouhlasení zákonných zástupců, kdy let může být kratší, avšak minimálně  na 15 min za 700Kč za předpokladu, alespoň  dvou letů bezprostředně za sebou. V ceně jeden vzlet a  jedno přistání.

              

 Zapujčení Letadla (2 100,- 2 450,-) za letovou hodinu dle vybavení a počtu osob na palubě a odlétaných hodin v jednom dni. Tři a více hodin náletu v solo obsazení je za 2100Kč/letovou hodinu.

Vybavení:  Tecnam P 2002 Sierra ,stavitelná vrtule za letu, záchranný padákový systém, EFIS G5, EFIS D-10, GPS, odpovídač,1. sluchátka, maximálně 2 vzlety a přistání v jedné hodině, každý další vzlet plus 100kč. Zapůjčení dalších sluchátek 100,- Kč. Druhá osoba na palubě plus 150,- Kč. Přistávací poplatky mimo LKJI platí pilot.


Pokročilý výcvik pilotů:  3500,- Kč za letovou hodinu.  Bohužel  mnoha důvodů nelze a je přímo zakázáno odpovědnými úřady LAA, MD, UCL cvičit piloty v základním výcviku pokročilejším technikám pilotáže a pokročilejším dovednostem z důvodu dodržení výcvikové osnovy,  leteckých předpisů a metodiky výcviku, přestože jsou pokročilé techniky v souladu s předpisy a zákony pro piloty mimo základní výcvik.  Výcvik dalších dovedností nad rámec základního výcviku se pak projeví v násobně lepších nouzových přistáních a schopnostech vytěžit z letounu i sebe maximum možného. Přeškolení na typ je dle základního sazebníku z první tabulky - platba po každé odlétané hodině. Pokročilý výcvik  pilota stále probíhá na veřejných letištích a SLZ plochách registrovaných i neregistrovaných. Přistávací poplatky mimo letiště LKJI platí pilot.  Přistávací poplatky na  LKJI stojí  paušálně 3500,- za kurz, nebo 50,- Kč za jedno přistání. Primárně se v tomto druhu výcviku zaměřuji na zdokonalení znalostí a dovedností daného pilota, aby velmi dobře zvládnul dané požadaované úlohy.


Bush pilot training: 4500,- Kč za letovou hodinu na Vašem letadle,  nebo 6000 CZK na našem letadle Tecnam P2002 Sierra za letovou hodinu. Předletový a poletový rozbor je zdarma.  Bush pilot training NENÍ produktem Letecké Školy Vysočina s.r.o., je soukromou iniciativou Filipa Zejdy. dle jeho dosavadních znalostí a nabytých dovedností z 20 let létání jakýchkoliv dalších ploch v obtížném prostředí. Bush pilot training je vhodný nejen pro uživatele a majitele letounů STOL a Superstol, ale také pilotů, kteří chtějí umět přistávat a vzlétat kdekoliv v přírodě a dokonale vždy zvládnout nouzové přistání až do zastavení stroje na zemi třeba i na louce uprostřed lesů u domu majitele letadla. Výcvik na čtyřech různých soukromých "jakýchkoliv dalších plochách" mimo letiště. Bush pilot trainingu předchází přeškolení na typ letadla. Přeškolení na typ je dle základního sazebníku z první tabulky - platba po každé odlétané hodině. Přistávací poplatky mimo LKJI, jsou zdarma! Tento typ výcviku vyžaduje dokonalé seznámení pilota s letadlem a "čitelnost" pilota ve výcviku. V tomto druhu výcviku, který je velmi náročný je možné, že již dojde k přepisování dosud zažitých vadných, nebo nevhodně naučených návyků pilota v bush pilit trainingu. 

  1. Letová hodina se počítá od vzletu letounu, tedy od vstupu na RWY za účelem vzletu, do opuštění RWY za účelem pojíždění. Platíte pouze to, co strávíte ve vzduchu!
  2. Výše uvedené plus minuty za předehřívání motoru v zimě, startování motoru, zahřívání motoru, zkoušku zapalování motoru, motorovou zkoušku, pojíždění od hangáru k RWY, pojíždění po pojezdových plochách, pojíždění na plnění letounu, ochlazování motoru.
  3. U platby "2 x 10 hod." proběhne první splátka  při zápisu a druhá splátka je splatná po odlétání dalších deseti hodin.


  • Ceny jsou uvedeny včetně DPH a jsou platné pro rok  2024. Letecká Škola Vysočina s.r.o. si vyhrazuje právo změny cen bez předchozího upozornění na základě změn cen paliv a jiných vstupů, jako jsou servisní práce, přistávací poplatky atp.

LETECKÁ ŠKOLA ROKU

V roce 2014 jsme se umístili na skvělém druhém místě v anketě "Letecká škola roku" ve kategorii škol věnujících se výcviku pilotů ultralehkých letadel.

​​

NAŠI PARTNEŘI


AEROWEB 
Letecký informační server... více

AIRPAL
Stol Zenair letouny...  více

KONTAKT


Mobil:    +420 603 107 704
E-mail:    filip.zejda@seznam.cz 

filip.zejda73@proton.me​


Adresa: Zbilidy 101, PSČ 58805