Vědomá „filozofie“(bílá magie) stavitele letadla.

       Stavitel letadla, řekněme fyzická osoba Filip má záměr: Chtěl by si postavit letadlo. Ale ne letadlo ledajaké. Filipovou vizí, kterou chová ve své mysli, ve své hlavě, je, že by to mělo být takové letadlo, které vzlétne na maximální vzletové hmotnosti 600kg z krátké loučky, poletí vysokou cestovní rychlostí 250km/h a současně bude stabilní a prostorné a nakonec přistane opět na velmi malé loučce za všech myslitelných letových podmínek a jakékoliv síly větru o 800 až 1000km dál.

       Chtěl by současně, aby ho letadlo na materiálu vyšlo maximálně na půl milionu. Říkejme tomu manifestační předloha 1.

       Filip tedy načrtne své letadlo na papír, udělá si nějaké skici, provede předběžné výpočty potřebného výkonu motoru. Obejde výrobce stavebnic letadel a vybere si stavebnici draku letadla v úplném rozkladu nejbližší jeho manifestační předloze č.1, ke které dostane stavební plán, jenž hodlá modifikovat pro svou vizi a záměr.

       Když už má Filip hrubý projekt ve formě stavebních plánů, výpočtů, vybraného motoru, který si upraví z automobilového, má navržený reduktor a motorové lože a vše má nakreslené a spočítané včetně CG na papíře má manifestační předlohu č.2.

       Následně Filip letadlo staví kousek po kousku (pod dozorem schváleného technika LAA samozřejmě) a dává do toho nejen svůj dosavadní um, znalosti, dovednosti, ale také zvětšuje výchylky vztlakových klapek, výškovky, zvětšuje plochu směrovky a opatřuje ji rohovým odlehčením, postaví - zkonvertuje si za letu stavitelnou vrtuli přesně k výkonové a momentové křivce automobilového motoru, ke kterému si vyrobí reduktor a motorové lože. Nedělá jenom to, ale také každý kousek materiálu, každý nýt a každý šroubek ovlivňuje svým vědomým, energetickým a emočním přístupem. Letadlo postaví procesem manifestace čili zhmotnění. Letadlo se díky práci, záměru, vizi, energii, materiálu fyzicky zmanifestuje. Jde tedy o zmanifestovanou realitu – hmatatelnou realitu. Letadlo včetně všech jeho podcelků tedy existuje ve všech úrovních: v hlavě, na papíře, ve hmotě.

       Filipovo letadlo bylo zrealizováno cestou od jemné do hrubé vibrace: z vědomé vize (morfogenetické pole) až do hutné hmoty z hliníkových a ocelových i kompozitových materiálů (atomická úroveň). Těm před-hmotným obrázkům se říká Předlohy. Tomu hmotnému výsledku se říká Manifestace či Realizace (uskutečnění) Předloh. Člověk je velice výkonný Manifestační Stroj: dokáže přeměňovat své záměry na skutečnost. Člověk dokáže díky přeměně vědomí na hmotu vytvořit a nechat zmanifestovat obrovské i velmi složité věci, ale i děje a posuny ve společnosti. Dokáže to samé jako vesmír, božská či vesmírná inteligence (je jedno jak tomu říkáte) jen v daleko menším měřítku. Je ale také potřeba říci na rovinu, že za vše co Filip manifestuje na jakékoliv úrovni či světě ať vědomě či nevědomě nese odpovědnost!

      Mezi prvotní vizí jakožto stavem Filipova vědomí jako stvořitele letadla a její konečnou hmotnou podobou je dlouhá řada dílčích kroků: říká se jí Manifestační Sekvence (Manifestation Transduction Sequence, vibračně transdukční posloupnost). Obsahuje celou vibrační hierarchii předloh, které na sebe navazují a spolu komunikují, aby se záměr dostal z vědomí do hmoty. Tyto předlohy jsou inter- či multi-dimenzní, zahrnující více vibračních pásem reality, energetické konstrukty, struktury schopné vykonávat různé funkce. Pokud tedy má Filip „filipa“ je schopen každou součást v letadle a každý podcelek, každý nýt a šroub, jehlu i závlačku ovlivnit svým zadáním, přáním, ovlivněním magickým způsobem, emanací či prosbou k vyšší funkční celistvosti a lepším výkonům daného spoje, uzlu, hřídele, podvozku či celého letounu, motoru i vrtule.

Spojení stavitele letadla a jeho letadla

      Manifestační Sekvence začíná u Filipa a končí u jeho specificky vytvořeného letadélka, které létá podle záměru, vize a předloh. Představuje trvalé energetické propojení a pouto mezi nimi. Tvůrce a jeho Dílo jsou navždy spolu. Každé dílo nese energetický otisk svého Tvůrce, který obsahuje 2 věci: jeho adresu a jeho kvalitu. Nese jeho jedinečné Božské Rodné Číslo, podle kterého ho lze vždy dohledat. Pak nese přesný záznam jeho vibračního stavu, v němž své dílo uskutečnil: jeho nejniternější postoje, motivy, záměry, emoce, které nelze skrýt a které z jeho díla neustále vyzařují a energeticky ho kódují.

Dokáže letadlo varovat a pilota a stavitele letadla?

      Letadlo postavené a ovlivněné dle předchozích řádků je zcela jiné než komerčně zakoupené letadlo a jeho výhodou je, že může a často také (zatím doposud vždy) umožní staviteli a pilotovi v jedné osobě sdělit smyslovými ale i mimosmyslovými koridory případné začínající závady, nebo selhání. Stavitel si letadlo a různé podcelky může k tomuto účelu lépe a efektivněji „naprogramovat“.

      Tento příspěvek prosím berte jako další možnost zvýšení bezpečnosti provozu letadel.

       I když máte letadlo postavené komerčně, nebo od někoho jiného. Vy sám, nebo sama, můžete letadlo, se kterým létáte, správným způsobem ovlivnit či programovat. Necítím se však být tím, kdo by mohl v této oblasti rozdávat rady. Nechť je toto krátké a naprosto zkrácené pojednání vstupenkou do světa za oponou k rozšíření možnosti bezpečnosti stavitelů a pilotů letadel.

      Mohu Vám pouze doporučit literaturu, která Vás zase navede dál. Materialisté by mohli začít knihou „Interview s mimozemšťanem“ a jakkoliv věřící bytosti by mohli začít knihou „Tajemství Amenti“ 1 a 2. S tím, že po přečtení první knihy v obou případech budete dychtiví pokračování a to si Vás už najde.

     Přeji Vám milí stavitelé letadel, aby jste mohli a měli možnost tento aspekt manifestace svého vědomí a projekci svých přání implementovat vědomě do svého létajícího stroje. Letadla, které se může stát v jistých okamžicích i „ spolupracující živou bytostí“ v jistém smyslu slova. Záleží na Vás co do něj „Vdechnete“.


Nakonec motlitba, afirmace

     Jedna pilotka mi kdysi prozradila, že je dobré před letem požádat toho, nebo to, v co věříte o pomoc. Nemohu Vám prozradit svou osobní „motlitbu“ či afirmaci, ale mohu Vás navést v příkladech: „Pane Bože,( božská prozřetelnosti, Anděli strážný, vesmíre) atp. dej ať to co se má pokazit se pokazí u motorové či vrtulové zkoušky, nebo projeví do pojíždění či V rotace při vzletu, nebo u zkušebních pilotů do výšky, kdy budu schopen letoun přivést bezpečně na zem. Děkuji ti. Každý si jistě najde svou motlitbu či afirmaci.

     Výsledkem takových upřímných žádostí pak bývá nárust poruch v pozemním provozu oproti skutečným nouzovým přistáním. To vím ze své praxe. Dávejte ale dobrý pozor co si přejete! Někdy špatně formulované přání bývá zdrojem nepochopení. Ideální je, když víte koho konkrétně oslovujete. Ženy vám jistě v tomto případě poradí, ergo mají pro to daleko větší cit a je dobré jim naslouchat.

Filip Zejda



Escuela de vuelo del año 2014

​​

PARTNERS

AEROWEB 
Letecký informační server... více

AIRPAL
Stol Zenail letouny... 
více

LINKS

tarifas de alquiler de aviones y formación de pilotos 2020
Pdf soubor ke stažení zde...

Previsión meteorológica para nosotros.
Odkaz na novinky...

Formación previa al vuelo para pilotos. ON-LINE
Odkaz zde...

Contacto rápido Sólo hablo checo, ruso e inglés.

+420 603 107 704
filip.zejda@seznam.cz
Zbilidy 101, PSČ 588 05

Correo electrónico, contacto de pago, número de identificación...