Cesta od průměrného pilota k pokročilému pilotu

Každý letec začíná jako "průměrný pilot". To je logickým výsledkem absolvování letecké školy, kde se pilotní výcvik prováděl v souladu s předpisy a metodikou létání. Ale stát se alespoň pokročilým pilotem vyžaduje mnohem více než jen splnění základních standardů. Uvědomte si, že vědomosti a dovednosti, které získáte během kurzů od ULL po ATPL, jsou jen začátkem.

Teoretické a praktické znalosti jsou důležité, ale aby se z vás stal pokročilý pilot, potřebujete více než jen základní vzdělání. Potřebujete moudrost, což zahrnuje vzorec dovedností, které se vyvíjejí během mnoha let a za různých povětrnostních podmínek, na mnoha různých krátkých a obtížných plochách s nezajištěnými překážkovými rovinami. To je to, co odlišuje průměrného pilota od pokročilého pilota.

Pokročilý pilot si je vědom toho, že letecký výcvik nekončí s udělením licence, dokonce ani pokračovacím výcvikem. Vlastní dovednosti musí pravidelně udržovat praxí. Bez pravidelného létání a cvičení už za 1-3 měsíce začíná ztrácet své dovednosti. Na druhou stranu pokročilý pilot, i když nemá možnost intenzivně cvičit, může již jemu známou metodiku výcviku pokročilých technik létání použít k samostatnému zlepšení svých dovedností a tím si je opět plně obnovit.

Pokročilí piloti mají jedinečné zkušenosti, protože trénují v náročných podmínkách, jako jsou krátké přistávací dráhy nebo neupravené plochy v počasí kdy jiní odpočívají. Můžete se od nich mnoho naučit, zejména pokud vás zajímá bush pilot training.

V základním výcviku se nedostanete k pokročilým technikám pilotáže. Důvody jsou jednoduché – bezpečnost a dodržování předpisů jsou na prvním místě. I když to znamená, že nebudete legálně moci provádět složitější manévry.

Výcvik je navržen tak, aby minimalizoval rizika a zajišťoval bezpečnost všech zúčastněných. Letecké školy mají různé typy letadel a některá nejsou vhodná pro pokročilý výcvik. Každé letadlo a instruktor musí splňovat minimální požadavky stanovené předpisy.

Psychologické aspekty výcviku jsou také důležité, a to jak pro studenty, tak pro instruktory. Stejně tak i provozní potíže a problémy, které mohou ovlivnit průběh výcviku.

Podle nadhledu vedoucího inspektora letecké inspekce je tento systém výcviku optimální. Zajišťuje efektivitu a bezpečnost výcviku, zohledňuje různé potřeby a schopnosti studentů a instruktorů a podporuje rozvoj letecké komunity.

Takže, pokud se chcete stát pokročilým pilotem, najděte si instruktora, který vás provede danými technikami pokročilé pilotáže a pomůže vám rozšířit své dovednosti. Samostudium je možné, ale nese s sebou rizika a náklady. Možná se vám podaří uniknout vážným nehodám, ale pokročilý instruktor vám pomůže rychleji, efektivněji a bezpečněji dosáhnout vašich leteckých cílů.

Filip Zejda


Escuela de vuelo del año 2014

​​

PARTNERS

AEROWEB 
Letecký informační server... více

AIRPAL
Stol Zenail letouny... 
více

LINKS

tarifas de alquiler de aviones y formación de pilotos 2020
Pdf soubor ke stažení zde...

Previsión meteorológica para nosotros.
Odkaz na novinky...

Formación previa al vuelo para pilotos. ON-LINE
Odkaz zde...

Contacto rápido Sólo hablo checo, ruso e inglés.

+420 603 107 704
filip.zejda@seznam.cz
Zbilidy 101, PSČ 588 05

Correo electrónico, contacto de pago, número de identificación...