V knize se dozvíte vše co by jste mohli a chtěli vědět o svobodném létání mimo publikovaná letiště, o létání a přistávání i vzletech v přírodě. Povíme si co je to "jakákoliv další plocha" a seznámíme se s zákony a předpisy a výkladem k tomuto tématu. Přečtete si jak upravit letadlo k daleko vyšším výkonům a kratším přistáním a vzletům i na sněhu a ledu. Dozvíte se jak lze výrazně zdokonalit techniky pilotáže pro provedení kratšího vzletu i přistání na již upravených letadlech, ale také to jak to lze udělat i na letounech seriově vyráběných. Budete mít možnost si zvolit zda si uděláte své plochy a postavíte své hangáry, nebo jen stany a co je k tomu potřeba, popřípadě co je pro koho vhodnější. Vysvětlím Vám jak lze legálně v jednom dni létat déle a maximálně efektivně využít veškerý čas.
Zkrátka dostanete uceleného průvodce - příručku českého bush pilota, kde Vám předám všechny své dosavadní letité praktické zkušennosti z této oblasti. Kniha je doplněna mnoha obrázky, fotkami a odkazy na výcviková a výuková videa, které jsem pro Vás vytvořil. Autor: Filip Zejda
Obsah knihy:
I. Co to je „jakákoliv další plocha“ a jak ji definuje zákon, vyhlášky a předpis.
II. Výklad zákona, vyhlášky a předpisu a dalších okolností při používání jakékoliv další plochy.
III. Možnosti úprav letadel pro bezpečnější provoz na „jakékoliv další ploše“.
IV. Vztlakové klapky pro pokročilé a jejich úpravy.
VI. Dovednosti a techniky létání vhodné pro „jakékoliv další plochy“
VII. Vyšší efektivita využití „jakékoliv další plochy“ jejím osvětlením.
VIII. Vybuduj si vlastní „jakoukoliv další plochu“ přístřešek pro letadlo, nebo hangár
IX. Jak rozpoznat jakékoliv další plochy v přírodě, jak najít majitele, výcvik bush pilota
X. Specifika při přiblížení a přistání na „jakoukoliv další plochu“
XI. Úřední zákaz provozu z „jakékoliv další plochy“ aneb co Vás možná čeká a jak s tím naložit.
XII. Vzlet a přistání s prasklou pneumatikou aneb nestandardní techniky pilotáže v praxi
XIII. Přistání a vzlet zatáčkou, nestandardní pokročilé techniky pilotáže
XIV. Létej pomalu a nízko, nebo vysoko a rychle? Jak kdy!
V roce 2014 jsme se umístili na skvělém druhém místě v anketě "Letecká škola roku" ve kategorii škol věnujících se výcviku pilotů ultralehkých letadel.