Ceny všech služeb: platný od 1.9.2024
Základní výcvik pilota ULL do 600kg MTOW:
Účtujeme jen letové hodiny1.V letové hodině je zahrnut instruktor, palivo, letoun, předletová příprava a poletový rozbor je proveden před a po letové hodině - nejsou účtovány. Zatímco jinde najdete ceny bez DPH a za motorovou hodinu2, my uvádíme konečné ceny v Kč vč. DPH. Pokud se chcete dozvědět jak se účtuje jinde, v motorových nebo hoobs hodinách, které jsou pro Vás mnohem dražší se dozvíte v tomto odkazu.
O základním výcviku si rovněž můžete přečíst knihu. "Pilotní Výcvik" kde se dozvíte vše potřebné a jak je možné ušetřit.
Pro plátce možnost uplatnění DPH.
Forma úhrady | 2x Tecnam P2002 Sierra 100Hp za letu stavitelná vrtule,GPS 1x padákový záchranný systém ROTAX 912ULS, EFIS, dolet 950km při 180km/h. | DREAMTRAINER FZ, STOL 144 HP za letu stavitelná vrtule 2060mm, cestovní rychlost 195-220Km/h, šířka kabiny 1300mm, možnost za letu otevřít kabinu pro focení. Nádrže 120l. EFIS, dolet 1200km při 200km/h. |
Platba předem 20 hod. + teorie | 2550,- / hod. | 2550,- / hod. |
Platba 2 x 10 hod3 | 2650,- / hod. | 2650,- / hod. |
Platba po každé odlétané hodině | 2800,- / hod. | 2750,- / hod. |
Teorie a přistávací poplatky LKJI | 9900,- |
Nejlevnější ceny letů pro širokou veřejnost !
(2 400,- / 60 minut letu, 1 300,- / 30 minut letu)
Létání za spoluúčast na nákladech za let s jednou osobou, předchozí důkladné proškolení, následně pak let celých 60 minut , nebo 1/2 hodiny. Výběr letadla závisí na okolnostech počasí a letu. Lety pro veřejnost se konají za účelem propagace malého létání, a náboru pilotů do výcviku. Nejedná se o klasické předražené "vyhlídkové lety" pro tři, nebo více osob. Lze letět i s dětmi po předchozím odsouhlasení zákonných zástupců, kdy let může být kratší, avšak minimálně na 15 min za 750 Kč za předpokladu, alespoň dvou letů bezprostředně za sebou. V ceně jeden vzlet a jedno přistání.
Vybavení: Tecnam P 2002 Sierra ,stavitelná vrtule za letu, záchranný padákový systém, EFIS G5, EFIS D-10, GPS, odpovídač,1. sluchátka, maximálně 2 vzlety a přistání v jedné hodině, každý další vzlet plus 100kč. Zapůjčení dalších sluchátek 100,- Kč. Druhá osoba na palubě plus 150,- Kč. Přistávací poplatky mimo LKJI platí pilot.
Pokročilý výcvik pilotů: 3500,- Kč za letovou hodinu. Bohužel z mnoha důvodů nelze a je přímo zakázáno odpovědnými úřady LAA, MD, UCL cvičit piloty v základním výcviku pokročilejším technikám pilotáže a pokročilejším dovednostem z důvodu dodržení výcvikové osnovy, leteckých předpisů a metodiky výcviku, přestože jsou pokročilé techniky v souladu s předpisy a zákony pro piloty mimo základní výcvik. Výcvik dalších dovedností nad rámec základního výcviku se pak projeví v násobně lepších nouzových přistáních a schopnostech vytěžit z letounu i sebe maximum možného. Přeškolení na typ je dle základního sazebníku z první tabulky - platba po každé odlétané hodině. Pokročilý výcvik pilota stále probíhá na veřejných letištích a SLZ plochách registrovaných i neregistrovaných. Přistávací poplatky mimo letiště LKJI platí pilot. Přistávací poplatky na LKJI stojí paušálně 3500,- za kurz, nebo 50,- Kč za jedno přistání. Primárně se v tomto druhu výcviku zaměřuji na zdokonalení znalostí a dovedností daného pilota, aby velmi dobře zvládnul dané požadaované úlohy.
Bush pilot training: 3000,- Kč za letovou hodinu na Vašem letadle, nebo 6000 CZK na našem letadle Tecnam P2002 Sierra za letovou hodinu. Předletový a poletový rozbor je zdarma. Bush pilot training NENÍ produktem Letecké Školy Vysočina s.r.o., je soukromou iniciativou fyzické osoby Filipa Zejdy. dle jeho dosavadních znalostí a nabytých dovedností z 20 let létání jakýchkoliv dalších ploch v obtížném prostředí. Bush pilot training je vhodný nejen pro uživatele a majitele letounů STOL a Superstol, ale také pilotů, kteří chtějí umět přistávat a vzlétat kdekoliv v přírodě a dokonale vždy zvládnout nouzové přistání až do zastavení stroje na zemi třeba i na louce uprostřed lesů u domu majitele letadla. Výcvik na čtyřech různých soukromých "jakýchkoliv dalších plochách" mimo letiště. Bush pilot trainingu předchází přeškolení na typ letadla. Přeškolení na typ je dle základního sazebníku z první tabulky - platba po každé odlétané hodině. Přistávací poplatky mimo LKJI, jsou zdarma! Tento typ výcviku vyžaduje dokonalé seznámení pilota s letadlem a "čitelnost" pilota ve výcviku. V tomto druhu výcviku, který je velmi náročný je možné, že již dojde k přepisování dosud zažitých vadných, nebo nevhodně naučených návyků pilota v bush pilit trainingu.
V roce 2014 jsme se umístili na skvělém druhém místě v anketě "Letecká škola roku" ve kategorii škol věnujících se výcviku pilotů ultralehkých letadel.